De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 620S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*************@g******** 20-08-2024
Geschreven voor: Sennheiser HD 620S

Ik heb dit produkt mogen testen en ben daar erg blij mee. De geluidskwaliteit is uitstekend. Omgevingsgeluiden worden goed weggefilterd wat de luisterbeleving verhoogd. De koptelefoon zit bijzonder comfortabel, hij sluit goed aan op de oren zonder af te knellen.

Er zijn wat nadelen, die niet voor iedereen gelden. Ik gebruik mijn koptelefoon nogal vaak als ik reis met de trein naar mij werk.
- de koptelefoon is bekabeld, goed daarmee uitkijken. Kabel is wel lang qenoeg
- de koptelefoon is vrij zwaar en groot, moet je toch ruimte in je tas hebben
- voor bescherming van de koptelefoon zou ik adviseren een beschermcase aan te schaffen, helaas wordt deze niet meegeleverd

Samenvattend
Bijzonder goede koptelefoon een must have voor de muziekliefhebber

WendyBlogt 19-08-2024

Geweldig geluid

Geschreven voor: Sennheiser HD 620S

Bij het opzetten van de koptelefoon viel al meteen op hoe fijn dat hij zit. Na uren gebruik is er nog geen irritatie. Om muziek te luisteren is de kabel lekker lang, voor mij was de jack wat lastiger want ik kon hem niet gebruiken op het apparaat maar met een verloopstuk gaf het geen problemen.

De koptelefoon heeft een gesloten klankkast wat zorgt voor geweldig geluid. Bij het luisteren naar een concert is het net of je erbij aanwezig bent. Je kunt hierdoor echt genieten van muziek.

Het is altijd de prijs geweest die me tegenhield om een Sennheiser koptelefoon te kopen, maar weet nu wel dat dat zijn geld dubbel en dwars waard is!

Pluspunten

• Fijn draagcomfort
  • Geweldig geluid

Tim van Ommeren 17-08-2024

Bijzonder fijne koptelefoon! erg goed geluid en zit heerlijk

Geschreven voor: Sennheiser HD 620S

Heerlijke koptelefoon! geluid is top, het zit heerlijk en het ziet er goed uit!
Ik heb deze koptelefoon mogen testen en daar was ik erg blij mee, ik speel gitaar en luister erg graag naar muziek. met zo'n koptelefoon een feestje natuurlijk! ik zou zelf niet zo snel een koptelefoon van deze prijsklasse aanschaffen zonder deze van te voren te testen maar gelukkig kreeg ik hiervoor de kans.
Qua geluid is het een topper! dichte geluidskast dus je hebt geen last van je omgeving en andersom ook niet. wat looks betreft is het een mooie koptelefoon en het zit heerlijk. dat laatste wil het bij sommige nog wel eens aan schorten maar daar heeft deze geen last van.
Het enig minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat het draad aan de kleine kant is waardoor je bewegingsruimte afneemt maar als je in de buurt blijft zitten is er niks aan de hand

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Korte kabel

l**************@h********** 16-08-2024
Geschreven voor: Sennheiser HD 620S

Erg goede koptelefoon, met goed geluid en hij zit heel prettig, gaat niet irriteren. Tijdens het testen merkte ik echter wel dat de lengte van het snoer wat beperkt is, wat voor ons niet ideaal is. Verder erg tevreden over deze koptelefoon.